jahanam bersama

cinta itu menjahanmkan aku dengan indah
sungguh aku cuba
lantas aku tepis
aku bosan
namun aku rujuk lagi
aku punah
kerna aku terima akhirnya
hakikat kata
terjemahan minda
aku ini larut
dengan bayangan, perasaan, kewujudan kamu
cinta itu menjahanamkan aku dengan sempurna
halus, kasar, semua terasa
pedih sentiasa kembali pulih
oleh sentuh dan niat ikhlas
kau, aku, semua
berbeza dan sama
tengkaran suara
marah membara
lahir lagi hangat cinta
cinta kau menjahanamkan aku dengan indah
aku terima dengan rela
tetap aku pertahankan pelik binasanya kisah kasih
aku kekal dengan kita

we keep on breaking our already broken souls, our strained ties, our tired hearts..only to find we're here because what we breathe is love. our love...has sustained us this far. the love you give will never be challenged.
thank you for the surprise
thank you for the promise
thank you for the future i am seeing
i love you abdul jalil

Comments

Popular Posts